perjantai 31. tammikuuta 2014

No one can stop, what has begun! ~Owl city~

En mä tiedä mikä mua vaivaa kun oon..mmm...henkisesti? tunteellisesti? tai jotaki sen suuntaista!...ehkä vähän masentunut. Silloin kun olen kavereiden kanssa, niin elämä hymyilee eikä huolen häivää, mutta yksin kun jää ajatusten vaanimaksi, niin kyllä se vähän painaa että "kaikilla" on se joku ja "juuri minulla" ei ketään..edes chatailua! Vaikka todellisuudessa en edes tiedä oonko valmis ja luultavimmin en todellakaan ainoa joka on samassa janassa! Myönnän, mä pelkään.. haluan..mitä mä haluan? Mä haluan sen kaiken mitä saa kun on se tuossa vieressä ja tuntea onnellisuutta ja intohimoa, mutta samalla pelkään ihan saakelisti sitä että mä pelkään kun se tilanne tulee että kohtaan jonkun! Joo oon nainen anteeksi! Päivä kerrallaan :)

Jos mä nyt viimein paljastan mun ison salaisuuden jota oon piilotellut jo jonkin aikaa...*rumpujn pärinäääää* Mä llähden syksyllä au pairiksi!! *kiljuntaa* Mutta vielä en kerro enempää, sillä mulla ei oo vielä perhettä tiedossa vaikka monen kanssa oon jo jutellu, mutta jotekin se on menny vähä puihin aina :D Lisää kun löydän perheen niin sitten siihen omat postaukset!

Mun työssäoppimisjaksosta on vain yksi viikko jäljellä :( Manussa on ollu aivan mahtavaa ja vaikka välillä oon tehny pitempiäki päiviä, niin koskaan ei oo tuntunu siltä etten halua mennä/olla tallilla ja kuten muutama tallilainen on todennut, että mua on vaikee saada sieltä pois :D Aamulla ruokitaan hepat heinällä ja väkirehuilla sisälle ja muutama heppa pihattoon, loimitus ja sitten pikku breikki jolloin ne saa syödä loppuun. Kun kaikki hevoset on viety pihalle, niin siivotaan karsinat ja talli! Sitten saattaa olla jotakin pikkuhommaa silloin tällöin kuten pihattojen katosten siistimistä ja Sannaa autan Elviksen kanssa, joka on nuori ratsun alku jota Sanna kouluttaa :) Iltapäivällä otetaan ekaks hepat sisälle, sitten jelpitään ratsastajia hevosten kanssa ja jos on tenava tunti niin taluttamaan! Oon päässy laukkuuttamaan maastakäsinkin ja se on todella hauskaa! Illalla jaetaan heinät, kaurat ja laitetaan pihattohevosille vedet ja heinät pihalle :) Oon muutamaan otteeseen päässy liikuttaa hevosta jos on jääny liikunta vähemmälle <3 Okei on mulla ikävä Kauhajokea vähän ja mun kämppää ja tallia ja kavereita ja ratsastuksen opettajaa <3

Nyt vähän kuvia ja muuta kivaa ;)

Aamuisia kuvailuja tallin maisemissa:




Olli katteli kun naapuri sai jotakin hyvää sangosta!

Taavilla nousi melassi päähän <3

Mistä tietää että Topilla nälkä?

Ville vaanii!

 Risto nauttii kun saa olla toimistossa huomion keskipisteenä <3

Niin joo Risto painaa 12kg...

Tangled ^^ Elokuvan paras kohtaus ja ottaisin Eugene Fitzherbertin koska tahansa :D

Owl city - Shine your way (from the movie Croods!)

Huomenna 6.15 töihin, joten good night! <3

1 kommentti:

  1. Haastoin sinut! http://angelsonthedancefloor.blogspot.fi/2014/02/40-haaste.html

    VastaaPoista