sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Back to normal!

Ajattelu tauko tais olla tuo, sillä viimepäivityksestä varmastikkin näkee että oli vähän sydänsuruja eron jäljiltä, mutta vanhojen ystävien ja uusien tuulien avulla elämä taas alkaa hymyilemään ja ala nauttia tästä hetkestä mitä mulla on! :) Vaikka vastoinkäymisiä tuleekin, niin uskallan heittää itteni uudestaan mukaan ja opin joka virheestä ja murheestä lisää itsestäni ja maailmasta! Näen kyllä maailman uudella tavalla ja mulla on suunnitelmissa nauttia kaikesta ja antaa virran viedä!

Älkää ny luulko et prinssi valkealla ratsulla olis tullu ja vienyt mut linnaansa ja mä olisin nyt ihan umpirakastunut siihen.(vaikka täällä vielä odotellaan *kröhöm kröhöm*)
Vaan oon rakastunu kaikkeen! Rakastan mun kaikkia ystäviä, rakastan mun harrastusta ja oon onnellinen että oon löytäny mun alani jota  opiskella ja musta on ihana tutustua uusiin ihmisiin ja nauttia kaikesta ihanasta! Nyt mä keskityn vaan itteeni ja nautin sinnkkuden tuomasta vapaudesta tehtä mitä vaan ja kenen kanssa haluan :)

Tässä vähän viimeviikkojen yhdestä rakkausaiheesta: HEVOSET! <3
Mä tyhmä en kirjottanu ylös mitä ollaan tehty mut katotaan muistako nii ja kellä oon menny...
 Emilia rapsuttaa Vipua mikä näyttää ihan hirveltä :D

Mä laukailen ekana maanantaina Vipulla kädet sivuilla :))

Ekalla viikolla ke oli estetunti ja Jösse pääsi pitkästä aikaa
hyppäämään ja kyllä se pappa nautti <3


Rinillä koulutunti eka to ja aiheena oli avot ja ympyrät
ja meil meni aika hienosti :)

Muista tunneista ei ookkaan sitte kuvaa mut sitten viimeviikon ke menin Jössellä koulutunnin ja aiheena oli pysähdykset ja laukannostot niin että se tulis mahdollisimman täydellisesti ja pappa oli kyl aika mahtikone! Sit to menin Muumi(mamma)lla ja aiheena oli kolmikaarinen kiemuraura ja siitä oli kaikenlaisia kivoja tehtäviä ravissa ja laukassa ja mulla meinas vähä mennä hermo jostakin tuntemattomastaraippasyystä :D Toisin sanoen oon TAAS kehittäny uuden ongelman -.- taivutan rannetta niin että mun kädestä tulee kova ja nyt korjaa sitä kovaa kyytiä :) Tällä viikolla ma liikutin vähän Kukkaa ilman satulaa ja oli mahtavaa päästä Kukan tasasiseen selkään. Ke menin taas Jössellä ja aiheena oli väistöt ja avot uralla ja kuten tavallista pappa loisti menollaan ja näytti kuinka homma hoidetaan! To taas menin Rinillä ja meillä oli oikeastaan sama juttu aiheena (vähän jotakin muutettu) mutta vaikka meillä meni aika hyvin, niin jäi tunne että Jössellä meni paremmin ku Rinillä :D 

 <3
;)

Siinä oli sitten kolmen viikon heppailut tiivistetty ja sitten pientä ilmoitusluontoista asiaa. Perustettiin kaveriporukalla blogi yhdessä nimeltä Hevosia, Ystävyyttä ja Ruokaa mihin tulee vähän asiaa hevosista koska ollaan heppatyttöjä, mutta lähinnä kaikki heppailutki pyörii meidän porukan jutuissa :) Niin ja on siinä vähän leivontaakin joten kantsi käydä silloin tällöis tsekkaamassa jos joku meistä on leiponut jotakin hyvää ja sieltä saa aina ohjeen ja kysymyksiä saa kysyä :)

Päivän positiivisuus: Olen onnellinen :)
Päivän biisi: One Republic - Counting stars, koska se saa mut hyvälle tuulelle ja lanteet keinumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti