tiistai 1. lokakuuta 2013

I told them, nah you don't know me!

Näin sitä vaan tajuaa, kun tulee se paha viikko että on ollut onnellinen ja iloinen oma itsensä! Jotenkin kaikki vaan tuntuu omahtavan yhtäkkiä niskaan ja odotan innolla ensimmäistä hyvää asiaa tapahtuvan. Vaikka kyllähän mulle niitä hyviä asioita tapahtuu, mutta ne on niitä pieniä jotka piristävät tapahtuma hetkellä ja nyt kaipaan jotakin "suurta" joka puhkuu ja puhisee harmaan pilven pois mun ympäriltä!

Aamullakin huomaa, että talvi tulee kun sängystä on liian vaikea päästä ylös eikä herätyskellokaan saa mua enää palaamaan unien ihanasta maailmasta oikeaan maailmaan :( Pitää varmaan vaihtaa joku aivoja ravisuttava ääni takas, jotta en vaivu talviuneen!
Kuulostaa hauskalta, saako leikkiä?

Viimeviikon tunnit meni ihan ok:sti, kun keksiviikkona menin ekaa kertaa Miralla a se on sellaanen et täytyy olla hyvin kevyt käsi ja sitä mun täytyy nyt harjoitella, joten se olis hyvä poni mulle! Tai no poni ja poni... on se aika korkia tamma :D Tehtiin kaheksikkoa ja harjoteltiin siirtymistä. Oikealle kaks käyntiin siirtymistä ja vasemmalle laukannosto keskeltä. Meni ihan hyvin sillee vaikka välillä oli ongelmia, mutta hermo ei menny ainakaan pahasi :D Kuten taas torstaina meni Vipun kanssa... :( Muuten tunti meni hyvin ja onnistuin rentoutumaan itekki sen verran että Vipsuki alko rentoutua, mutta ku tuli laukat, niin mun virka ratsastajana loppu ja mä vaan matkustin siellä vaikka kaikkeni tein... Ei tollaaset nopsajalkaaset oon mun heppoja vaikka pitähän niilläki välillä mennä :) Tein pari viikonloppua sitten ekaa kertaa omenapiirakkaa itelleni ja siitä tuli superhyvää! <3 Viimeviikonloppuna tein muffinsseja ja vaikka omasta mielestä oon tehny parempiaki, nii kuulemma olivat loistavia :) Täällä meidän talliporukan yhteisessä blogissa on kummastaki kuvat ja ohjeet :)

Päivän positiivisuus: Otin ihan itte Arskalle elävän madon purkista! (vaikka tapoinki sen ku puristin liian kovaa)
Päivän biisi: Linkin Park ft. Steve Aoki - A light that never comes, oon rakastunu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti