sunnuntai 27. lokakuuta 2013

"Se tunne kun..."

Kuinka sinä jatkaisisit tätä lausetta, joka on varmasti kovinkin monelle tuttu?
"Se tunne kun..."

Tällä hetkellä: Se tunne kun...
...tajuaa syntyneensä ihmisenä jonka elämän tarkoitus ei ole elää puolikkaana.
...elää puolikasta elämää ja tällä hetkellä se on ainoa tie.
...elää etsien onnea ja onnen tuo kaikki iloiset hetket ystävien, hevosten ja musiikin parissa.
...ymmärtää miltä tuntuu kun viimein kun löytää musiikin, joka täyttää sielussa joka raon.
...katsoo peilistä itseään vain huomatakseen, että on täydellinen.
...vain hymyilee elämälle!


This song is the most beautiful song from Linkin Park

Ja ihan tosi, tästä kirjottamisesta ei meinaa tulla mitää ku fiilistelen täällä niin kovaa Linkin Parkin biisejä jotka oon kuullu monen monta kertaa! Ja vaikka viime kirjottamisesta on kulut tosi kauan (yli 2 viikkoo! Hyi minä...) monta kertaa meinannu kirjottaa tänne, mut sit jotenki on juuttunu koneelle kattomaan animea (mm. Naruto ja One Piece <3) joten ajattelin tällä kertaa pistää kuluneiden viikkojen kohokohdat kuvina, sillä yritän ottaa niistä aina kuvia!

 Pizzaa, jossa on itse tehty pohja, paistettua jauhelihaa ja ananasta!

 Tehtiin Saijan kanssa mutakakku ja hyvää oli!

 Saatoin Saijan yks ilta kotia ja löydettiin peltotieltä etana ja
Saijan valotuksen avulla sain nappaistua tämmöisen aika upeankin kuvan!

Ennen ku lähin Seinäjoelle syyslomaa viettämään, kävin aamutuimaan hoitamassa Tassulan pikkueläimet ja ilma oli mitä kaunein! Samana päivänä käytiin Kainaston ponitallilla maastossa, mutta puhelimen ison koon vuoksi se ei mahtunu taskuun joten sieltä ei oo kuvaa, mutta oli taas kerran ihanaa! <3

 Seinäjoelle avattiin VILA!

Ja löysin mun lempi karkkeja pussissa <3

Kävin syyslomalla ratsastamassa kaverin hepalla, Rusinalla
ja se oli upea ja hassu heponen!

 Tätä kannattaa laittaa vaan puoli pussia yhteen annokseen...tulista oli!


Tässä lopputulos mun "kiinalaisesta", täältänäin voi lukea ohjeen!

 Käytiin kaveri porukalla Oulussa toisten kavereitten luona ja käytiin Pannukakkutalossakin <3

 Mun ystävä Minttu teki mulle kauneimmat kynnet!

Ja tälläiset herrrrrkullisen pannarin (läpimitta 28cm) söin kera vadelman ja tumman suklaan<3

 Mun synttärilahja Mintulta :3

 Tutustuin tähän herkkuun, suosittelen!

 Käytiin koulusta tutustumassa meriakvaarioon
ja se oli kyllä jotakin niin upeaa!

Tallilla kävi hevoselle pieni vahinko ku seinä johon se nojaili lähtiki alta...onneks mitää ei sattunu hevosille ja mä olin kaverin kanssa siellä silloin. Mutta mukavat sydämmentykytykset saatiin kyl iltaan!

Päivän positiivisuus: oli vaan niin hyvä päivä!
Päivän biisi:
Tämä on jotakin sanoinkuvaamattoman uskomatonta
ja mä pääsen ihanan euforiseen tilaan tätä kuunnellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti