maanantai 18. helmikuuta 2013

Suunnitelmia ja vauhtia!

Suunnittelin äsken, että kertoisin tänne kuluneen päivän tai päivien kuulumisista ja väliin pieniä sepustuksia kuvien kera elämästäni menneisyydessä. Näin tekstit eivät jää pyörimään paikalleen tylsyydellään! Ja tietenkin, kun hevostyttö olen kirjoitan tänne vähän kuin itselleni muistiin ajatuksia tunnista ja talleilusta ja mitä teimme ja mitä tapahtui. No siis olen ratsastanut koko elämäni, mutta ratsastuskoulussa olen ollut n. 8 vuotta joten minä ja Eveliina samalta tallilta käydään maanantaisin talutuksien jälkeen liikuttamassa hevosia, yleensä vauhdikas suokki Vipu ja nuori eestinratsuponi Bemu. Tänään Eveliina kävelytti, ei niin rauhaisaa, Riniä, jolla on jalka kipeänä ja mulle tietenkin jäi vaudikkaan Bemun liikuttaminen. No mitä sitä muka 7 vuotiaalla ponilla voi tehdä pienessä tilassa kolmen hevosen kanssa joka kaiken kukkuraksi haluaa vain mennä kovaa ja just toiseen suuntaan kuin mä... ei auta ku mennä vaan ja toivoa parasta :D Ihan rentouttavaa oli vain mennä ja koulukiemuroiden sijasta miettiä ettei törmää kehenkään.

Päivän positiivinen: Mua kehuttiin tänään siitä, että mulla on tarpeeks henkistä ja fyysistä voimaa mennä Jössellä esteitä :)) Jösse siis on Tommin Tallilla Kauhajoella oleva vanhaherran 29-vuotias puoliverinen, joka on vahva ja menoa riittää!

P.S. Harjalla EI kannata lyödä päähän kun putsaa kenkiä!

Kuvassa torihevosristeytys Reoli jota vuokrasin
vuokrausleirillä kesällä 2010.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti