keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Kot kot ja mää mää!

Vitsi ollu yli viikonmittainen kirjoitustauko... mutku ei oo oikeen tapahtunu mitään mistä oisin voinu kirjoottaa, nii ei sitte oo tullu kirjoteltua :/ Mutta hmm... no viimeks pistin niistä hiuskoristeista ja innostuin sitte leikkimään mun hiuksilla ku ne alkaa olla tarpeeks pitkät eri kampauksille. Tän tein viimeviikolla ja olin aika ylpee nii pistin J:n ottaa kuvaa!
--> näkyykö tuosta että mulla on ranskanletti oikealla puolella ja nuttura vasemmalla puolella ja muutama kukka :) etuhiukset on pään päällä pinneillä!









Arki menee normaalisti aamulla 8-12 kanalassa, aluksi ja lopuksi karitsat ja välissä munien lajittelua, pesua ja kanojen tsekkailut. Sit kotia vaihtaa vaatteet, ruokaa ja J:n luokse söpöilemään! Nyt mä oon alkanu käydä vetäsees rullaluistelulenkin aina kun säät sallivat! :) Ainoostaan sunnuntai oli vapaapäivä, ku torstaina mulla oli autokoulun kakkosvaihe eli aamulla oltiin liukkaalla ja päivällä teoriat. Luikkaalla oli hauskaa ku seatissa ei oo minkäänlaisia apuominasuuksia kuten abs:ssää joten pitää vaan pumppailla jarrua jotta auto joskus pysähtyy! :D hmmm.. mitäs muuta arjesta poikkeavaa on tapahtunu... ainii, olin eilen manussa ratsastamassa ja menin yllätyksekseni Rudilla ja koko mun "ratsastuskoulu-urani" aikana menny koskaan hyvin, mutta eilen meni niin hienosti! Pääsin istumaan raviin ja sain hyviä neuvoja istunnasta ja Ruttu oli rento ja kuunteli hyvin! Huomenna tai perjantaina ajan Kauhajoelle vain rattastamaan pitkästä aikaa ja pakko myöntää että on ikävä sitä, että käy tallilla monta kertaa viikossa ja on mukana kaikessa ja saa ratsastaa uusilla hevosilla ja kaikkea! Voi että...Vasta syksyllä saa palata vanhoihin rutiineihin! Toisaalta olis mahtavaa jos olis vaikka ylläpitoheppa jonka kanssa pääsis eteenpäin, mutta ei mulla oo tässä elämän vaiheessa aikaa sellaiselle! :( Mutta vielä joskus ja sitten me ollaan sen ihanan nelijalkaisen kanssa todella mahtava ratsukko! :)
 Hipun Putenis!
 Siinä se Taavi nyt on ja ihana kuin aina <3
Ruttu kattelee että toitko mullekkin hyväskää!

Päivän positiivisuus: Mun istunta on parantunut huimasti!

4 kommenttia:

  1. Mä tuun perjantaina liikuttaan Naomin, toivottavasti nähdään pitkästä aikaa! :)

    VastaaPoista
  2. tuun perjantaina joten nähdään varmasti! :)

    VastaaPoista
  3. Sulla on hauska blogi.
    T.Netta ja Viivi jotka on Tommin tallin ratsastuksessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi kiva kuulla! Nähdään siellä :)

      Poista