keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Kampausyrityksiä!

Sanoin että laitan tänne kuvaa mitä olin ostanu sieltä glitteristä ja nyt sain tehtyä sen toisenki kampauksen! En tiiä miksi tätä toista kutsutaan mut ei se kai haittaa :) Yritin kyllä toissailtana mut puhelimella ei onnistunu ja eilen olin vaan isseen luona ja mun oma kone J:n luona! Eli siis!
 Okei vähän sekaisin hiukset, mutta ymmärrätte periaatteen!
Ja täs se jolla noi hiukset on kiinni.
 Hiusdonitsi ja läpinäkyviä minilenksuja
Ja tältä se näyttää ku viimein onnistuu :D

Tiistaina ja tänään oli ihan normipäivät kanalassa eli karitsoiden ruokinta ja munien keruu ja lajittelu. Eilen kuiteski olin Manunkylässä ratsastamassa ja heti pääsin estetunnille Taavilla! Vitsi unohin otaa kuvan, mut ensviikolla otan! Aluks meni lämmittelyt hyvin ja puomitehtävät ihan hyvin kans ja pääsin Taavin menoon mukaan hyvin. Kun sitte nousi esteet nii ekalla pystyllä oli eka hyppy meni ihan hyvin, mut sit kaks seuraavaa hyppyä meni totaalisen perseelleen kun mietin liikaa... Oli ehkä vähä omas päässä paineita ku Taavi oli kesällä mun luottoratsu estekurssilla ja meillä meni NIIN hyvin! Noh ku viimein pääsin tilanteen herraksi nii johan alko sujua ja kun viimein vedettiin rataa niin sitte mulla ja Taavilla alko sujua! Oih mä rakastan sitä ponia! Aluks oli kyllä vähä tuntu oudolta olla niin ponin seläs, mutta kuulemma meno näytti tosi hyvältä :)

Tänään leikattiin sorkat ja sit töiden jälkeen hain J:n töistä ja voi että ku oon jääny koukkuun Bonesin kattomiseen... en muista sanoinko et otin sen ilmasen kuukauden Netflixiin, mut siis oon kattonu "muutaman" romanttisen leffan ja Bonesia ja Ensisilmäyksellä :) Huomenna autokoulun toka vaihe eli rata ja teoriat, PLAAH! O_O

Päivän positiivisuus: Oon mielestäni ihan hyvä ratsastaja, vaikka aina voi parantaa ;)
Päivän biisi: Sir mix a lot - Baby got back, Frendit on paras komedia sarja! <3

4 kommenttia:

  1. Vautsi kun nättejä kampauksia:) Meilläkin oli tänään estetunti ja mulla Bemu ratsuna:D Huomenna tulee varmaan postaus siitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voi kirjota yksityskohtaisesti niin tiedän mitä teitte ja miten Bemu meni! :)

      Poista
  2. Voi kamala noita läpinäkyviä hiuslenksuja ja toi donitsi. Varmaan hienot, mutta tossa kuvassa niinkuin joku karmee elukka ja matoja noi lenksut... Yhhyiii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dear Anonyymi. Kauneuden eteen täytyy kärsiä, joten sun täytyy nyt vaan uskaltaa laittaa päähän jos jonkinlaisia elukoita ja matoja jotta sä koskaan saisit niin upeat hiukset ku mulla :) Onnea yritykseen!

      Poista