tiistai 10. kesäkuuta 2014

Eka haaste! ..jonka jaksan toteuttaa, anteeksi..

Ja tämänkin haasteen saamisesta on kulunut jo _muutama_ kuukausi, heh!
Minut haastoi Eveliina blogissa "angels on the dance floor", kiitos :)

Säännöt: Jokaisen haastetun pitää…
1. Kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastetun tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Haastetun tulee kertoa kenet on haastettu.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:
1. Harrastan heppatyttöilyä, musiikin kuuntelua, lukemista, leffojen ja sarjojen silmät suurina tuijottelua lähinnä koneelta ja teatterissa sekä kaikista näistä kolmesta suu vaahdossa selittelyä.. Anteeksi Minttu, Riikka, Jenna, Jonna, toinen Krisse (toisen Krissen kanssa selitetäänki kilpaa), Mia, Mira ja Teemukin! I love you guys ;)
2. Oon Tolkien, Marvel (ja sen tyyliset), Disney ja Linkin Park fani!
3. Mulla on sängyssä AINA neljä tyynyä ja pari unikaveria :3
4. Haluaisin olla vieläkin rohkeampi itseni ja oman elämäni suhteen
5. Oon parantumaton super romantikko <3
6. Oikeasti viihdyn kehossani vaikka välillä haluan muokata sitä (oli se mahdollista tai ei!)
7. Mutta oon oikeasti todella laiska alkamaan mihinkään tehotreeniin vaikka toisinaan kuvittelenkin niin :P
8. Haaveilen asuvani ulkomailla ja elämääni sisältyy hevosia ja muita eläimiä
9. Selitän aina liikaa ja liian pitkän kaavan kautta
10. Aion vielä oppia hyvän valokuvaamisen jalon taidon (sommittelut, valaistukset tms.)
11. Olen luvannut itselleni, että au pairina aloitan jonkun "hikiliikunta" lajin kuten salilla käynti med personal trainer tai tanssi tai mitä vaan! Noin, nyt se on julkista joten on pakko toteuttaa tuo lupaus! C:

11. kysymystä haastetuille:
1. Esteet vai koulu? Perustelut. Nyt heitti Eve pahan.. Koulu on mun mielestä se perusta jossa täytyy olla hyvä jotta pärjää esteilläkin tyylillisesti. Esteitä kyllä tekee aina mieli hyppiä, mutta tulee niitä hetkiä kun haluaisin oikein kullolla ratsastaa ja vääntää koulua hiki hatussa. Joten.. PUOMIT! Silloin saa ratsastaa kunnolla "hiki hatussa" eli kypärässä, mutta tulee vähän hyppyjäkin.
2. Lempi tekemine vapaa-ajalla? Talleilua ei lasketa. Pyh, no eihän tää oo ny yhtään reilua.. Varmaan sitten jos ei tallille pääse hörhöilemään, niin olen ystävien kanssa pöhköillen ja syöden hyväskää tai sitten jos kaikilla on menoa, niin elokuvien katselu/kirjan lukeminen/leipominen/käsityöt/koruilu/musiikin kuuntelu on kivaa, riippuen millä päällä mä oon minäkin päivänä! En oo _ehkä_ maailman helpoin ihminen..ehkä mä oon vaan Nainen :D
3. Mitä harrastaisit, jos et ratsastusta? No mä oon kokeillu balettia, lattareita, helkoja, cheerleedingia ja teatteria.. niistä valitsisin teatterin :)
4. Lempi blogi? Perustelut. Pidän kaikista blogeista joita seuraan ja luen aina innolla, mutta tällä hetkellä yhden nuoren naisen blogi au pairiudesta, sillä menen hänen jälkeensä samaan perheeseen puoleksi vuodeksi, joten jännityksellä luen mitä kaikkea siellä tapahtuukaan :)

5. Mitä haluaisit tehdä työksesi? Tätä kysymystä oon pohtiny jo jonkin aikaa ja joko se on jokin hevosiin liittyvä kuten opettaja tai sitten muu eläinala kuten klinikka hoitaja tai eläintarhan hoitaja :3
6. Millainen olisi unelma hevosesi? Tarpeeksi korkea jotta on kapasiteettiä hypätä jopa 120 esteitä, mutta että minä 155cm pystyn vielä ratsastamaan sitä. Tarpeeksi pehmeä ja herkkä istunnalle ja ohjalle ja yleisestikkin ratsastettavuudelle, mutta kuitenkin että siellä saa tehdä töitä. Kuitenkin pohjana semmoinen ruuna joka luottaa minuun ja minä siihen ja rakkaus on molemmin puolista. Hevoseni tulee nauttia elämästään kanssani loppuun asti!
7. Paras viikonpäivä? Miksi? Lauantai, koska tulee mun "lauantai-ohjelmat" kuten avara luonto ja sitä rataa!
8. Kerro jotain hevosestasi/lempi hevosestasi. Minulla on monta lempi heppaa, kuten ilkikurinen Rikke-poni, mahtavan sympaattinen Rommi-hevonen, nostalginen Mortti-poni, matava Linda-hevonen ja onhan näitä. Mutta kuka mun suuresta syrämmestä on suurimman palan napannu on tässäkin blogissa paljon puhuttu Jösse-pappa. Jotka tätä lukee niin papan tietää ja jos ei, niin Elämäni hevoset-välilehdestä löytyy tietoa. En vain kykene enempää kertomaan, sillä muuten en lopettaisi koskaan, niin rakas Jösperssön on minulle ja olen niin onnekas että olen saanut sen tuntea ja ratsastaa <3
9. Omia tapoja tallilla, joita muut eivät tee? Varmaan se, että tungen nokkani joka paikkaan ja käyn lässyttämässä jokaiselle hevoselle :D
10. Ratsastusvaruste, jonka haluaisist itellesi Hieno ja kevyt turvaliivi, sillä en omista yhtään kappaletta :D

- Yhdennettätoista kysymystä ei sitten ollutkaan.

11. kysymystä haastettaville
1. Lempi kellon aikasi, miksi?
2. Mene Spotifyhisin tms. ja valitse 20. kappale. Minkä muiston/tunteen kappale sinussa saa aikaan?
3. Hauskin muisto viiden vuoden takaa kesältä?
4. Mottosi tai lempi lauseesi?
5. Pahin tapasi jonka voit julkisuuteen tuoda?
6. Lempi Disney leffasi, miksi?
7. Mitä ystäväsi yleensä sanovat sinusta sinulle?
8. Elokuva jonka haluaisit elää?
9. Lempi nuudelimakusi?
10. Oletko kaunis/komea? :)
11. Mitä sanat "on a fastline" tuovat sinulle mieleen?

En haasta ketään tiettyä vaan jos sinulla on alle 200 lukijaa tai muuten vain pidät kysymyksistäni, niin vastaa toki, mutta pyydän, että linkittäisit minulle blogisi, niin saan käydä lukemassa vastaukset kysymyksiin ja vaikka vähän blogia muutenkin jos en aiemmin blogiasi ole lukenut! :)

Kiitos ja hyvää yötä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti