sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Mökkeily on rankkaa!

Eiku mmitä? Mä oon ite ainaski ihan poikki mökkeilyn jälkee..kello on 22:40 ja oon ihan valmis unten maille! Kai sitä jotenki rauhottuu liikaa nii ei sit jaksakkaa tehä mitää :D Jaksoin kuiteski tänne kirjottaa, koska jos en nyt niin en koskaan! Tai siis mökkeilystä koskaan.

Oltiin siis porukalla äitini sulhasen mökillä tuolla keskisuomes (Jämsästä 45min) ja aattelin käydä kuvailees niitä valtavia mäkiä mitä siel oli (toisin kuin täällä aakeella lakella Etelä-Pohjanmaalla), mutta en sitte poistunu kahteen päivään mökkialueelta vaan luin kirja nimeltä Fifty Shades of Greyn kolmatta osaa, siis ihan mahti kirja!

Mökkiä laiturilta päin

Järvi

Laituri

Oikealta mä, äiti ja sisko samanlaisissa sauna-asuissa, jotka on teetetty

Lumi <3

Mummo ja hänen koiransa Ara <3

Noora-mummu <3 takana Jukka ja Lumpsu

Sinistä korttia kiitos!

Oli kyl ihanan rentouttava ja hauska reissu <3 Mukana siis Jukka, äiti, sisko, äitinäiti ja siskon poikaystävä :)

P.s.Käytiin isseen kanssa kattomassa Bio Marilynis Non-stop -elokuva(IMDb) kun oli vaan 3 egee ja mä kyl niin tykkäsin tollaasesta toiminta jännäristä! Lian Neeson on Mahtava näyttelijä ja ite olin ihan täysillä mukana leffas!

P.p.s. Keskiviikkona lähen Washingtoniin, niin lukekaa Sole, Mondo e Nuova Vita -blogiani matkastani! :)

Biisi:
Linkin Park - Forg/10




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti