sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

EXTRAA!

Haastoin tänään äiteetä Lakeuden Shoppikselle ja sehä lähti! En sit tiiä kuink hyvä asia se loppujen lopuksi oli koska 17,5€ sain kulmaan.. huhhuh!

Ostin eurolla neljä perhospinniä, koska mulla
on ollu saman tyyppisiä pienenä
ja ne on vaan niin söpöjä päässä :3

Tarzanin löysin 6€:lla, koska se ei ollu
klassikko merkitty, mut se ei mua haittaa,
sillä aion kerätä kaikki klassikoiksi merkityt
Disney leffat kirppareilta ja alennuksista,
muutaman oon saanu jopa lahjaksi!

Euron kans makso tää Pieni suklaapuoti
kirja ja pakkohan se oli ostaa :D

TÄSSÄ on sitten mun 9,5€ maksanut
maximekko johon rakastuin kokonaan!
Se kahisee kivasti kun kävelee ja on just
mun värinen ja näytän aika pitkältäkin ;)

Tuunasin hieman vanhaa uutena ostettua mekkoa joka oli alkanu mun pienen kasvun myötä painaa kainaloihin, sillä nuo olkaimet oli liian lyhyet. Joten pitkän toteutuspohdinnan jälkeen keksin kuinka pelastaa tämä ihana kesäinen mekkoni!

Leikkasin olkaimet irti selkäpuolelta,
jotta korjaus ei näkyisi etupuolelta.

Ei ollut muuta valinnan varaa kuin valita tämä
ruskea kangas. Leikkasin olkaimen levyisen palan
pituudeltaan 9cm jotta jää saumavaraa.

Leikkasin päät vinoon jotta se sopisi mekon
leikkauksiin. Ompelin aukinaisen pään umpeen,
jossa kävi kömmähdys, mikä oli helppo korjata
ompelemalla (käsin) lisää saumaa kankaaseen.

Tässä on nyt valmis pala kiinnitystä varten!

Siinä se näkyy päällä toinen olkain kiinnitettynä
ja mielestäni ei hullumpi lopputulos :D

Tässä sitten kun kummatkin ovat
kiinnitettyinä paikalleen ja nyt
mekko on paljon kevyempi päällä!

Tuunaus on kivaa :DD

Kiitos ja hyvää yötä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti