sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Once upon a dream

Noih, nyt mä oon viimein muuttanu pois mun opiskeluasunnostani! Nopiaa kaks vuotta meni kovalla tahdilla opiskellessa :D Toki mulla on vielä työharjottelut eressä, mutta you know, ei enää koulun penkillä istumista vaikka ei me niin kamalasti istuttukkaa tunneilla. Opinnäytetyöstä (match shown järkkäämisestä ja siitä kirjallisen työn tekemisestä) tuli tietenki koloomonen eli paras numero. Muutenki on tulos aika hyvä toikka, mutt ne kaikki tuloo vasta syksyllä ku mä oon jo kääntäny seuraavan sivun mun elämässä.

Perjantaina 16.5.14 oli Susanna Kuparisen valmennus Tommin tallilla ja olisin halunnut mennä sinne Rini ponilla sillä olisin saanut paljon vinkkejä omaan ratsastukseeni, mutta tiettyjen sattumien summana menin sitten Muumilla ja odotukset oli aika matalalla, sillä meillä ei oo kahen vuoren aikana oikee natsannu yhtää yhteen...Kuitenki jostakin syystä mamma yllätti mut täysillä ja oli valkan todella hienosti! Ravissa yritti lähtee alta jolloin jouruttiin ottaa paljo käynti pätkiä raviin, mutta laukassa se oli mahti ja käynnissä loppujen lopuksi todella kevyt kädelle ja kumpikin oli iloisia <3

Muumi "mamma" oli aika mahti ja viimeinkin sulatti mun sydämmen myöskin koulupuolella!

Kämppä alko pikkuhiljaa tyhjentyä :)

Viimeinkin tänne pohojanmaalle saapui lämmöt ja onnistuin vähä grillauttamaankin itseäni samalla, mutta tulipaha väriä tähän "kalkkilaivan kapteeniin" kuten ystäväni sanoo :D

Ostin uuret arskatkin!

Harjoottelu Faunattarella on lähteny hyvin käyntiin ja kaks viikkoa on menny kuin siivellä! Oon saanu paljo vastuuta kuten jyrskien hoidon saan tehdä itsekseni ja oikeastaan matelijoidenkin, tarvitsen vaan tausta tukea oikein ötökkämäärien valinnassa ja isoimpien sirkkojen ja torakoiden metsästämisessä, sillä itselläni on _pienoinen_ hyönteiskammo ja nuo isoimmat sirjat ja kaikenkokoiset torakat saa mut paniikin partaalle..

Tää on _aika_ normaalia käytöstä hamtereilta :D

Suursiivosin huoneeni ja tekaisin tälläisen valokoriste juttu jutun hyllylle :)


Matkat lähestyy ja tämän blogin elämän lanka lyhenee... no ei, en mää ny kokonaan lopeta, mut siihen asti kunnes en enää asustele ulkomailla niin en kirjoottele tänne olleskaan vaan tänne ainoastaan elo-/syyskuusta lähtien: Sallas world, käykäähän tsekkaamassa!

Päivän positiivisuus: Löysin ekan maximekon joka sopii mulle 99% täydellisesti, siitä lisää seuraavassa postauksessa!
Päivän biisi: Lana Del Ray - Once upon a dream, toki tää on vain Maleficent mainos, mutta kuka muka ei tiedä TUOTA kappaletta??



Oon aina ollu iso Disney fani ja pienenä yksi lemppari prinsessa oli Prinsessa Ruusunen eli Auroora ja jostakin syystä oon aina ihaillu Pahatarta pahiksena.. se on piirretyssä animaatiossa niin upeen näköönen ja sen suomenkielinen ääninäyttelijä lumos mut. Elokuva oli tehty klassikkoa kunnioittaen ja samalla, ei sitä uudistaen vaan kertoivat uudelleen uudesta sekä vanhasta näkökulmasta saman tunnetun tarun. Jolie tekee upean roolin ja eläytyy Pahattaren maailmaan täysillä ja saa mut uskomaan että tässä ON Pahatar!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti