keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Ah! Here we go now, shake it, shake it, shake it, shake it, shake it!

Uhhuh mikä päivä! Aamulla oli niin kamalan vaikiaa nousta sängystä, mutta pääsin viimein ylös, söin aamupalan ja läksin kävellen kouluun, ku autolla en viihtiny mennä matkan lyhyyden vuoksi ja pyörästä on puhjennu kumi! Luulin aamulla olleeni myöhässä ja ihan hukassa, mut kyllä sieltä ne luokkakaverit tuli! Aamusta oli metsää teoriassa kaks tuntia ja sit olikin mun aika suunnata pelottavaan hammaslääkäriin... Ei ne siellä mulle kamalan pahaa tehnykkään vaikka aluks pelotti ihan kamalasti... No itkuhan siinä tuli kun niin kamalasti jänskätti, mut pääsin pois vaain uudet ajat ja ja laskut taskussa! Loppupäivä olikin ihan tylsiä teoriatunteja...

Kämpillä vaihdoin vaatteet ja kuuntelin NRJ:tä ja Tuija ja Elina keskusteli sailaisuuksien säilyttämisestä ja jakamisesta. Päätin sitte extempore soittaa annettuun numeroon ja pääsin ekalla yrittämällä linjoille! :D Pää veti ihan tyhjäks ku tajusin et mulle vastttiin, mut luultavasti ne on tottunu sekaviin puheisiin :P Lähin sit kiireesti kuluvan biisin aikana autolle ja sain ku sainki NRJ:n kuulumaan ja hetken päästä ne keskusteli siitä mitä olin sanonu ja pisti pätkän mun soitosta kuulumaan :D Kiljuin autossa melki koko matkan tallille ja siellä oli pakko kertoo kaikille jotka vastaa tuli :DD

Menin muuten Jössellä <3 Pappa yritti kusettaa mua tunnilla, mut mä vaan pakotin se menee sinne minne mä haluun! No vauhdista mulla ei oo sitte muuta sanottavaa ku KOVA! Aluks ympyröitä käynnis ja sit ravis, ku oltiin aikamme ravattu, niin nostettiin laukkaa pääty-ympyröillä. Vasen on aina ihan ok meille molemmille ja oikeassa on sitte työstämistä! Laukka nousi kun nousi oikea, mutta en meinannu saada pidettyä sitä yllä vaikka kuinka yritin antaa raippaa ja olla rentona... sitä kai ei vaan huvittanu :D Välikäyntien jälkeen saatiin pienimuotoinen tehtävänanto. L päädys laukannosto ja semmoonen 13-15m ympyrä x3 ja siitä raville ja pitkäsivu avoa ja lopussa voltti ja sitte normaalisti harjotusravissa uus laukannosto L:stä. Oikeaan meni ihan mallikkaasti, mut ku vaihettiin suuntaa, nii Jösse villiinty eikä laukan jälkeen meinannu rauhottua millään vaan paasas avoa täysiä... No mulla meni itteeni hermot ja alko ärsyttää eikä siitä oikein enää tullu mitään... Lopuksi kuitenki Pauliina neuvo mua että jos keskityn kääntämään enemmän ulkoavuilla, niin hevonenki rentoutuu ja niinhän siinä kävi, joten pitää muistaa tää huomenna tunnilla! :) Sain muuten hienon laukun Pauliinalta tuliaisiksi Espanjasta! :)

Ihana laukku! <3

Haettiin sitte Emmin kanssa hevosia sisälle ja aluuks meni hyvin, ku mä otin Iiriksen ja Emmi Saikun, mut sitte Saikku säikähti gianttia ja pääsi Emmiltä irti ja Iiris sekos ja tuli mun päälle ja jotenki (luultavasti kompastuin sen jalkoihin) kaato mut maahan ja kierähdin nopeasti sen jalkojen alta pois, mutta mun housut kastu kokonaan! Nyt ne kaikki on tuolla pesussa! Muuten meni ihan mallikkaasti! :D Nyt nannaa iltapalaa ja uutta sitruuna-mustapippuriteetä! <3
Kyl on namia!


Päivän positiivisuus: Kuulostan hyvältä radiossa ;)
Päivän biisi: Outcast - Hey Ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti