maanantai 22. huhtikuuta 2013

Saako ihmissuhteis saikuttaa ja näyttää sairastodistusta töihin palatessa?

Viikonloppu meni ja arki palasi! Perjantaina olin töissä tietenkin kanalassa ja päivä meni normaalisti. Lähin 11 aikaan autokouluun, kun suoritan kakkosvaiheen nyt. Oli siis arvioiva ajo ja meni ihan hyvin vaikka tietenkin aina on parannettavaa, mutta sain isoa hymyä auton käsittelystä ja hyvästä ajamisesta! Sitten menin kotia vaihtamaan vaatteet ja sen jälkeen J:n luokse. Käytiin iltapäivällä kävellen kaupassa ja otettiin Ritni mukaan ja J jäi kaupan ulkopuolelle Ritnin kanssa kun mä kävin ostamassa jätskin! Ilallla Matti laitto viestiä että toinenkin uuhi Pilvi oli saanu kolmooset!

Lauantai meni normaalissa viikonlopun vietossa eli sarjoja katsellen, löhöillen ja pusutellen! Illalla sitten J meni kaverin luokse peli-iltaan ja en saanu ketään mun kaveriksi, niin olin sitten yksin illan ja liityin viimein netflixiin ja tähän päivään saakka on tultu katseltua jos jonkinmoisia romanttisia leffoja (UPS!) ja viimein nään Bonesin alusta loppuun saakka! <3 Illalla myöhään menin vielä J:n luokse yöksi kun olin vielä hereillä :)

Sunnuntaina pitiki mennä sitte töihin kasiks, tai no puol ysiks, mut mä en sitä tiennyt :P Rapsuttelin sitte karitsoja aamulla ja sain tietää et Pilvin ainut uuhikaritsa oli kuollu pe-la yön aikana ja toinen pässeistä on sokia! Mutta hienosti Kassu pärjää :) Normaaleja töitä tein ja meitä oli siellä paljon työntekijöitä, mut meniphän aika nopiasti ja sitten ruokittiin karitsat kun työt oli tehty. Kaapoa ja Kertua täytyy juottaa pullosta ja  Pilviä täytyy pitää jalkojen välissä paikallaan jotta se antaa pikkupässien juoda...hömppä se Pilvi on! Sitten vielä vähän näytettiin Kertulle ja Kaapolle ulkomaailmaa ja ne oli aika ihmeissään! Suloisia tapauksia! <3

Tänään karitsojen juotto aamusta ja sitten linjasto ja sen jälkeen lattiakanojen hoito eli siis kuolleet pois (pelastin yhen nokkimisen kohteena olemiselta, en tiedä elääkö enää...) ja munat kerätä. Vielä Sain juottaa yksin karitsat ja sitten vein vielä Kaapoa ja Kerttua pihalle ja ne käveli sisään ja ulos ihan ite. Ne on niin rakkauspakkauksia kun seuraavat mua niinku oisin niiden emo <3 Oon siis ihan oikeesti rakastunu niihin!! Haluan lampaita kun saan maatilan <3 Sain tänään rahaa, joten piti käydä vähä shoppailemassa kun hain verokortin.. oli tarkootus käydä vaan Glitteris kun mulla sinne lajakortti oli, mutta eksyin Lindexille ja ainakin Minttuystäväiseni tietää että meitä kahta ei sinne saa päästää ja näinkin kävi että rintsikat mukaan lähti :D Laitan huomenna tai illalla kuvaa mitä ostin Glitteristä :) Tässä vielä kuvia viimepäiviltä :)

 Kerttu vaan seurailee Kaapoa kun se ei ite uskalla <3
 On ne vaan niin rakkauspakkauksia että en kestä kun ne kasvaa!
 Kassu-kalkkuna haistelee että keitäs siinä on kun raukka ei nää :(
 Lapsukaiset ei osaa olla hetkekään erossa. 
Kyhjöttivät tuossa koko juoton ajan!

 Kalkkunako se siellä?
On sillä vaan niin komia pää! <3

Päivän positiivisuus: Saan ja osaan hoitaa lampaita ja karitsoja! <3
Päivän biisi: Pistepiste - Viljaa, oon niin rakastunu tähän artistiin ja biisiin! Saa tunteet pintaan <3

P.S. Sydämmistä päätellen oon niin täynnä rakkautta että mielelläni jakaisin sitä! <333

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti