tiistai 19. maaliskuuta 2013

Mä sun neuvos talteen paan, sä oot ihan helmi äiti kuitenkin!

Koulussa oli tänään TYYLSÄÄ! Teoriaa 4h ja ruokkiksen jälkeen 4h teknologian käytäntöä mikä on vaan niin tylsää että..! Mutta koulun jälkeen tulin nopeesti siivoamaan kämppää ja aika kivasti sainki perussiivon aikaan eli vaatteet kaappiin ja imuroitua :) Sit tulikin ihana mammani kylään uutta järjestystä varten vain ja käytiin S-marketissa ruokaostoksilla ja äitee osti tän viikon ruuat ja vähä ekstraakin ja mä löysin sitten Tokmannilta itelleni vessaan uuden maton ja söpöt Disneyn Mikki Hiiri olohousut ei ollu ku 12 egee yhteensä :) Ja äitini innoittamana haluaisin että te jotka nyt luette tämän, niin kommentoisitte jotakin omista ihanista äideistänne tai isitänne tai vaikka kummastakin, koska myönnettäköön että vaikka ne osaakin joskus olla hyvin ärsyttäviä, niin kyllä ne myös joskus sen rakkauden osaa näyttää tämmösillä ihanilla pikkuteoilla joilla on ainaki mulle niin suuri merkitys! <3
 Äitee ja issee <3

Laitoin äiteelle lyyran YO juhlissa. En oikeesti oo noin pitkä...

Täs on kaks kuvaa maanantailta ku Venla oli kuvaas Even kameralla. Eka kuva otettiin lopuks ja kuulemma ollaan jössen kans niin saman näköösiä, Jösse ainaki on niin söpönä ku korvat tötteröllä! <3 Toka on alkukäynti kuva :)


Tää on mun kämpästä "makuuhuoneesta" :)

Sit vielä kuva mun olohousujen söpöstä kankaasta! <3

Päivän positiivisuus: Mun äitee on paras!
Päivän biisi: Robin - Ihan helmi = äitien kunniaksi! (sori ei löyty kelpo videoo, mut kuunnelkaa esim. Spotifystä!)

2 kommenttia:

  1. Mun ratsastusharrastus on mahdollinen, kun vanhemmat kuljettaa ja maksaa. :) Onhan ne vaan niin parhaita:)

    VastaaPoista
  2. Hyvä! Koska mä sain aina kinuta ja tapella ja ettiä se raha ja kyyti ees kerran viikossa ratsastamaan :/ Mutta nyt onneksi saan tehdä kaikkea ihan ite :)

    VastaaPoista