torstai 7. maaliskuuta 2013

The thunder of the drums dictates

07:00 Herään herätyskellon soittoon ja painan sen pois. Ajattelen: "Jos mä heilutan mun varpaita, niin en nukahda ja voin maata vielä hetken sängyssä" No kuten arvata saattaa että unohdan varpaani ja herään 07:35 ja nousen salamana ylös, sillä mulla on 5 min aikaa olla valmis kunnes kaveri tulee alas ja kävellään kouluun! Että hyvin alko päivä kun 10 min heräämisestä toppatakki päällä pakkaseen ja ihan unenpöpperössä ja hiukset sekaisin... Se taisi olla A) Nopea herääminen ja B) hetki kun miesten mielestä nainen on kauneimmillaan, juuri heränneenä! Harmi etten voi kysyä poikakaveriltani tätä, sillä hän asuu Seinäjoella ja minä Kauhajoella arjet! Aika mukava päivä oli vaikka vain teoriaa, mutta nopeasti aika meni ja oppi taas vähän uutta :) Päästiin kolmelta ja kävin vaihtamassa vaatteet kämpillä ja tsekkasin samalla mun ylioppilaskuvat jotka mun pitää lähettää muistitikulla mummolle Helsinkiin. Tässä yksi mielestäni onnistunut kuva minusta :)
Pääsin ylioppilaaksi 5.12.2012

No ruokailun jälkeen vein Sonjan ja Sannan Sonjan kämpille ja jotenkin onnistuis saamaan autoni sinne pihaan jumiin lumihankeen, mutta onneksi oli kaksi vahvaa apuria työntämässä mut pois :D Ja matka tallille saattoi alkaa!

Heti talliin päästyäni katoin kellä menin ja Jössepappahan se siinä ja vielä estetunti! :) Heti viideltä oli talutustunti ja tietenkin sain taluttaa Jössykkää ja se oli taas mahtava ja kuunteli ratsastajaa ja mua tosi hyvin! Talutuksen jälkeen tuli vähän kiire kun yleensä meen seiskan tunnilla, mut tuntilaisten tasoittamiseksi mua saatetaan siirrellä kuudentunnille kuten tänään, mutta tänään se oli ihan OK kun oli esteitä ja Jössellä ei voi hypätä kovin korkeita, kun iskee rimakauhu, joten tällä kuuden tunnilla mutenkin hypätään matalaa, niin en tarvinnut erikoiskohtelua ja ku ei meitä loppujen lopuksi ollut kuin kolme hyppääjää, niin oma vuoro tuli nopeasti! :) Vähä jumppasarjaa hypeltiin ja yks vino ja 20m suorasuhteutettu :) Jumppasarja meni paremmin kuin odotin ja pääsin hyppäämään laukassakin suoransuhteutetun vaikka laukassa lähetyessä Jösse saattaa tulla liian vahvaksi, mutta meillä meni mielestäni aika hyvin! Tunnin jälkeen otin hepat sisälle ja annoin heinät ja sain ekaa kertaa pistää hevosen kävelykoneeseen joka joli helppa :) Jeij minä!
©Emmi, muutama viikko sitten otettu kuva
musta ja Jössestä. Papalla paras ilme!

Vaikka tälläviikolla onin ollut ihan hirveäkamalanhirmuisenkova ikävä kotiin, niin kyllä täällä Kauhajoella on se ihanaa, että tähdet näkyy, kun ei valosaasteet pilaa niitä! <3

Päivän positiivisuus: Muhun luotetaan :)
Päivän biisi: Woodkid - Iron

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti